only a few where ever you likelevieuxdusud said:which pics and where ?
only a few where ever you likelevieuxdusud said:which pics and where ?
Ok. send me some pics, in private if you want.samsmith70 said:only a few where ever you like
God she is so hot.charliebrown_69 said:Love the idea of it, you can do my wife for ********.
View attachment 1808596 View attachment 1810924 View attachment 1810929 View attachment 1810953
would she want to be fucked in front of youuselesscuck said:yes i love the idea too any uk want to do this to my wife
J veux que tu partages ta femme avec moi pleaseteatatunz said:MP si je veux afficher ma femme dans les lieux publics et partager des photos dans ce fil
Thankyou, yes she is.Jorug said:God she is so hot.
Salut ma chérie Leady, VOUS pouvez envoyer vos photos et vidéos à partager dans mon profileJennaJay said:Hé les gars... Je pensais à des façons amusantes de rendre mon mari un peu nerveux et de s'amuser... est-ce que quelqu'un a déjà "imprimé" des photos de sa femme et les a affichées dans les toilettes publiques ou d'autres lieux publics... Je pensais que ce serait une ruée et quelque chose d'amusant à expérimenter. Quelqu'un at-il fait ou voudrait-il essayer avec moi ?
JennaJay said:Hé les gars... Je pensais à des façons amusantes de rendre mon mari un peu nerveux et de s'amuser... est-ce que quelqu'un a déjà "imprimé" des photos de sa femme et les a affichées dans les toilettes publiques ou d'autres lieux publics... Je pensé que ce serait une ruée et quelque chose d'amusant à expérimenter. Quelqu'un a-t-il fait ou voudrait-il essayer avec moi?
i was never in sweden. are you female? and adventurous?mnsizequeen said:Stockholm here.
Bring her up to Brisbane! I've got a number of loads I'd like to put in her!charliebrown_69 said:Thankyou, yes she is.
Do a photo shoot of your wife - then enjoy your wifeuselesscuck said:yes i love the idea too any uk want to do this to my wife
YeahJennaJay said:Would you want to do it for me and mine?
Would love to see my cock going in her stomachWarrenInAfrica said: